Google+ Outletim - AffiliateMrket

Satış Ortaklığı Programları > Satış Başı Kazanç (PPS) > Outletim





Outletim Affiliate


Website:
outletim.com

Ürün Tipi:
Fiziksel

Program Türü:
Satış

Komisyon Oranı:
%30.00

Cookie Süresi:
30 gün

Ödeme Türü:
Havale, PayPal

Dili:
Türkçe

Kategori:
Giyim

Katıldığı Ağlar:
Adtriplex, Zanox

Website Hakkında:
Outletim; müşterilerine özel indirimler sunan ve siparişleri maksimum hızda teslim edilmesini sağlayan giyim sitesi.
Outletim.com; Pazartesi ,Çarşamba ve Cuma günleri düzenli olarak yeni ürünlerin geldiği “Yeniler Geldi” kampanyası müşterileriyle buluşturulur. Salı , Perşembe ve Haftasonları sürpriz kampanya ve indirimler gerçekleştirilir.
Outletim.com; 9 Yıldır Dünyaca ünlü giyim markalarını %80 e varan indirimlerle sunmaktadır. Bu programa satış ortağı olmak için Zanox veya Adtriplex ağına kayıtlı olmalısınız.

PROGRAM İZİNLERİ:

Metin Linkleme:
Evet

Banner Reklam :
Evet

Teşvikli Trafik:
Evet

E-posta Pazarlaması:
Evet

Markaya Reklam:
Hayır

Pop-Up Reklam:
Evet

SEM (Arama Motoru Reklamları):
Evet

Sosyal Medya Pazarlaması:
Evet

Cashback Siteleri:
Evet



Bu sayfadaki programa ait bilgiler program sahibi tarafından değiştirlmiş olabilir. Bilgilerin güncel olmadığını düşünüyorsanız programın sitesi ile iletişime geçebilirsiniz.

1 yorum:

 
Top